Stanowisko: Konsultant ds. serwisu Comarch ERP XL
Typ pracy: 100% zdalnie
Lokalizacja: , 100% zdalnie
Budżet: 10 000- 15 000
Forma współpracy: B2B Umowa o Pracę
Pracodawca to jeden z największych partnerów firmy Comarch. Firma zajmuje się także wdrożeniami systemów: CRM, WMS, DMS i BI.
Zakres obowiązków
- Wsparcie serwisowe użytkowników systemu Comarch ERP XL
- Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników Klienta przy obsłudze systemu
- Wdrożenie dodatkowych modułów systemu
- Prowadzenie szkoleń dla użytkowników
- Modyfikacje konfiguracji systemu
- Tworzenie wydruków, raportów, analiz dla Klientów
Wymagania
- Doświadczenie w serwisowaniu lub we wdrażaniu systemu Comarch ERP XL (min.2 lata)
- Dobra znajomość, jednego z modułów: Logistyka lub/ i Produkcja
- Preferowane wykształcenie ekonomiczne lub techniczne
- Umiejętność pracy z klientem
- Umiejętność zdalnej pracy w zespole
- Dobra znajomość SQL,
- Znajomość Crystal Reports, VBA
Oferta
- Wynagrodzenie na poziomie 10 000-15 000 pln netto B2B/ lub ekwiwalent na UoP/ po okresie wdrożenia 16 000-20 000
- Możliwość pracy w 100% zdalnej/ brak wyjazdów do klienta
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- Profesjonalne wprowadzenie w obowiązki
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne zakończone certyfikatami
- Możliwość rozwoju i awansu
- Dofinansowanie zajęć sportowych, opieki medycznej, szkoleń i kursów, ubezpieczenia grupowego na życie